Vsi izdelki Garnier po vsem svetu so prejeli uradno odobritev programa Leaping Bunny v okviru Cruelty Free International, vodilne organizacije, ki se zavzema za ustavitev testiranja na živalih po celem svetu.
Program Leaping Bunny zahteva od blagovnih znamk, da izvedejo forenzično testiranje svoje celotne dobavne verige, vključno s surovinami in posamičnimi sestavinami, in s tem potrdijo usklajenost z njihovimi strogimi standardi. Odobritev se izda za vse končne izdelke blagovne znamke, medtem ko posamezni izdelki ali artikli ne morejo biti odobreni ločeno. Za to je moralo podjetje Garnier zagotoviti izjave več kot 500 dobaviteljev, ki dobavljajo več kot 3000 sestavin z vseh koncev sveta. Garnier in Cruelty Free International sta več mesecev zbirala dokaze, s katerimi bi lahko zagotovila, da vsak izdelek v sklopu globalnega portfelja podjetja Garnier uradno prikazuje mednarodno priznani logotip »Leaping Bunny« organizacije Cruelty Free International. Ta zahteven postopek potrošnikom ob nakupu Garnierjevih izdelkov zagotavlja, da izdelki izpolnjujejo stroga merila »Leaping Bunny«.
»Garnier je vsem znana svetovna blagovna znamka. Naše sodelovanje in pomoč te blagovne znamke za ustavitev globalnega testiranja na živalih na področju kozmetike ter naša odobritev blagovne znamke v okviru programa Leaping Bunny organizacije Cruelty Free International je pomemben korak naprej. Garnier je več mesecev natančno preverjal vsakega dobavitelja in izvor surovin, zato se lahko na rezultate povsem zanesemo.«
»Garnier se že od leta 1989 zavzema za svet brez testiranja na živalih. Uradna potrditev organizacije Cruelty Free International v okviru programa Leaping Bunny je ključen dogodek za nas in pomemben del naše misije Green Beauty. Danes je Garnier naredil še en »zeleni« korak naprej proti cilju, da postane povsem predana, trajnostna in transparentna blagovna znamka, ki si prizadeva za uresničitev misije Green Beauty za vse nas.«
Adrien Koskas, globalni predsednik blagovne znamke.
Green Beauty pobuda
Ta objava podjetja Garnier se navezuje na dogodke iz prelomnega leta za to blagovno znamko. Leta 2020 je Garnier objavil svojo pobudo Green Beauty, ki predstavlja enoten pristop k trajnosti, pri tem pa preoblikuje vsako fazo vrednostne verige podjetja Garnier in s tem drastično zmanjšuje vpliv blagovne znamke na okolje.
Ali ste vedeli?
P: KUPIL/-A SEM IZDELEK GARNIER, VENDAR NE VIDIM LOGOTIPA LEAPING BUNNY. ALI TO POMENI, DA IMA IZDELEK CERTIFIKAT CRUELTY FREE?
Našo embalažo aktivno posodabljamo, da bi bil na njej viden logotip, vendar za to ne želimo uničiti embalaže, zato jo posodabljamo korak za korakom. Toda ne skrbite, vse naše izdelke (ne glede na to, ali imajo logotip ali ne) je uradno odobrila organizacija Cruelty Free International v okviru programa Leaping Bunny.
P: KDO SO CRUELTY FREE INTERNATIONAL IN ZAKAJ JE PODJETJE GARNIER STOPILO V PARTNERSTVO S TO ORGANIZACIJO?
Cruelty Free International si prizadeva ustaviti testiranja na živalih po celem svetu. To počnejo z raziskavami in odkrivanjem resničnega življenja živali v laboratorijih. Odločevalce spodbujajo k pozitivnim spremembam za živali. Zavzemajo se za boljšo znanost in življenje brez krutosti.
Logotip Leaping Bunny organizacije Cruelty Free International je globalno prepoznaven na področju kozmetike, izdelkov za osebno nego in gospodinjskih izdelkov. To je edini mednarodni logotip, ki od podjetja zahteva, da uvede sistem spremljanja dobaviteljev, da preverja dobavno verigo na področju testiranja na živalih in vse do proizvajalcev sestavin, spoštuje politiko fiksnega presečnega datuma in sprejme stalne neodvisne revizije, da se zagotovi skladnost z vsemi temi vidiki.
Zato menimo, da program Leaping Bunny potrošniku nudi najboljše možno zagotovilo, da blagovna znamka počne vse, kar je v njeni moči, da sproti spremlja svojo oskrbovalno mrežo in da se zavzema za odpravo testiranja na živalih v svoji dobavni verigi.
P: ZAKAJ JE GARNIER ZDAJ DOBIL DOVOLJENJE ORGANIZACIJE CRUELTY FREE INTERNATIONAL V OKVIRU LEAPING BUNNY?
Garnier se že od leta 1989 zavzema za svet brez testiranja na živalih, danes pa vemo, da moramo iti še korak naprej. Zato smo tesno sodelovali s Cruelty Free International, da bi dobili njihovo odobritev in da bi v to prepričali svoje potrošnike na globalni ravni. Garnier je blagovna znamka, ki doživlja pravo preobrazbo, od izboljšanja vplivov na okolje do uradne odobritve v okviru Leaping Bunny. Želimo narediti vse, da postanemo resnično predana blagovna znamka.
P: KAKŠEN JE BIL POSTOPEK IN KAKO DOLGO JE TRAJAL?
Za pridobitev statusa Leaping Bunny mora blagovna znamka predložiti dokaze od vsakega dobavitelja, ki se nato redno preverjajo. Za to je moralo podjetje Garnier zagotoviti izjave več kot 500 dobaviteljev, ki dobavljajo več kot 3000 sestavin z vseh koncev sveta. Garnier in Cruelty Free International sta več mesecev zbirala dokaze in s tem omogočila, da vsak izdelek v sklopu globalnega portfelja podjetja Garnier uradno prikazuje mednarodno priznani logotip »Leaping Bunny« organizacije Cruelty Free International.
P: KAKO VEM, KATERI IZDELKI IMAJO CERTIFIKAT ORGANIZACIJE CRUELTY FREE INTERNATIONAL?
Vsi izdelki Garnier po vsem svetu imajo zdaj uradni certifikat Cruelty Free International v okviru programa Leaping Bunny.
Logotip Leaping Bunny bo prikazan na embalaži vsakega izdelka.
Program Leaping Bunny zahteva od blagovnih znamk, da opravijo forenzično testiranje svoje celotne dobavne verige, vključno s surovinami in posamičnimi sestavinami, in s tem potrdijo usklajenost z njihovimi strogimi standardi. Odobritev se izda za vse končne izdelke blagovne znamke, medtem ko posamezni izdelki ali artikli ne morejo biti odobreni ločeno.
P: ZAKAJ JE LOGOTIP LEAPING BUNNY NA EMBALAŽI ZELEN, KDAJ JE OBIČAJNO ROZA ALI ČRNE BARVE?
Logotip Leaping Bunny, ki ga postopoma dajemo na embalažo, ima certifikat Cruelty Free International. Zeleni logotip smo izbrali zaradi dizajna in tiska.
P: ALI CERTIFIKAT ORGANIZACIJE CRUELTY FREE INTERNATIONAL POMENI, DA SO GARNIERJEVI IZDELKI TUDI CERTIFICIRANO EKOLOŠKI?
Certifikat v okviru programa Leaping Bunny in ekološki certifikat sta dve različni stvari. Naša ponudba izdelkov Garnier Bio ima certifikat ECOCERT v okviru programu Cosmos Organic, ima pa tudi uraden certifikat Cruelty Free International v okviru programa Leaping Bunny.
P: POLEG TEGA DA SE GARNIER ZAVZEMA ZA PREPOVED TESTIRANJA NA ŽIVALIH, S ČIM ŠE POSKUŠA OMEJITI VPLIV SVOJIH IZDELKOV NA OKOLJE?
Pobuda Green Beauty podjetja Garnier je celovit pristop k trajnosti. Cilj je preoblikovati vsako fazo dobavne verige podjetja Garnier in zmanjšati vpliv na okolje.
Če želite izvedeti več, obiščite to spletno stran.